אודות ד"ר גלעד רגב

ד"ר רגב מנהל את השירות לניתוחי עמוד שדרה זעיר-פולשניים ביחידה לניתוחי עמוד השדרה במרכז הרפואי סוראסקי (איכילוב) בתל אביב, ומתמחה בכירורגיה זעיר-פולשנית של עמוד השדרה.

במסגרת הכשרתו התמחה בכירורגיה אורתופדית בבית החולים איכילוב, ולאחר מכן התמחה במשך שנתיים בניתוחי עמוד השדרה ובביצוע ניתוחי גב זעיר-פולשניים במרכז הרפואי של אוניברסיטת סן-דייגו בארה"ב – מהמובילות בארה"ב בתחום הכירורגיה של עמוד השדרה.

במהלך עבודתו בארה"ב צבר ד"ר רגב ניסיון רב בביצוע ניתוחי גב זעיר-פולשניים לטיפול בפריצת דיסק צווארי או מותני, ניתוחי שחרור היצרות של התעלה השדרתית (ספינל סטנוזיס), וניתוחים זעירים לקיבוע עמוד השדרה לטיפול בעיוותים ושברים של עמוד השדרה.

ד"ר רגב הוא מרצה בכיר בחוג לאורתופדיה של בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב. במסגרת עבודתו הקלינית והמחקרית ד"ר רגב פרסם מאמרים רבים בתחום הכירורגיה הזעיר-פולשנית, אשר התפרסמו בירחונים המקצועיים המובילים בתחום. בנוסף לכך, נבחר להציג את מחקריו בכנסים מדעיים רבים בתחום רפואת עמוד השדרה, ועד היום צבר מעל 80 הופעות בכנסים מדעיים בתחום.

ד"ר רגב הוא חבר מייסד בחברה האמריקאית לניתוחי גב זעיר-פולשניים, בנוסף לחברותו באיגוד הישראלי ובאיגוד האמריקאי לניתוחי עמוד השדרה.

ד"ר גלעד רגב

מן התקשורת

ידיעות אחרונות – מוסף זמנים בריאים 5.9.2010

כתב העת Medicine כאב 09.2009